Jag lever...

Pjuh vilken helg!!!

I fredags... hm, vad tusan gjorde vi då!?
Jo vi kollade på Avatar och hängde!

I lördags tog vi en dags tripp till Sölvesborg.
Hm, en tripp som blev något längre än en dagstripp.
Kaos på Ekerödsrasten säger jag!

Igår...
Häng på Mercedes Benz i Malmö...
Häng... då menar jag häng. Kaffe och sånt dära i skinnfotöljer.

Sen fotboll såklart.
Tusiken vilken stämmning det var på stadion.
Undrar hur de blir på Helsingborg matchen! :)

Nu! Nu ligger jag i sängen.
Dusan och David glor på fotboll.



Nämnde jag att vi fick en ny bil i torsdags!? Här e den! På Ekerödsrasten.... i lördags.
Har inte sett den sedan dess!
Måste vara rekord!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej ni har en Mercedes benz.... gud lugna ner dig...

2010-08-31 @ 16:19:24
Postat av: Emelie

Ja vi har de. Inget jag skriver om som att hela världen borde veta. Dock vill jag att alla ska veta att man INTE ska köpa en sådan bil av just det märket. Ge mej Ford Honda Skoda golf, vad som helst men inte det märket vi har. Mercedes mercedes Mercedes Mercedes mercedes!!!

2010-08-31 @ 16:38:21
Postat av: Anonym

okaaaaj.... om det nu är ditt budskap skriv det istället?

2010-09-01 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0