HELG....

Å vilken härlig morgon....
Vaknade vid halv 9 av regnet...
Dusan tog Amalka ut till parken och jag bara låg kvar och drog mig.
Sen åt vi en härlig frukost och nu har vi myst på varsinn sida på soffan till filmen Ray.
Härlig morgon!

Nu tänkte jag slänga in ett snabbt inlägg för att sedan läsa lite nyheter.
Sen hoppar jag in i duschen och beger mig till stadion.
Match idag.
Om vädret tillåter :)


Efter matchen ska jag och Dusan till Casa Mia, om det inte är fullt där vill säga.
Bästa italiano in the town!

Denna helgen var väntad.
Usch, helt utsliten :) och med tanke på att jag bara är ledig imorgon med gör mig stressad!
Men men, veckan som kommer bjuds på bra grejer de me!
På torsdag ska vi ut med jobbet och på fredag för Maaaalmöööfestivalen igång! (Underbara människor)

 



I LOVE HIPP HIPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0