Blogga lite för bloggandets skull!!

Måndag igen.
Denna veckan är det Acc som gäller på mitt jobb.
Jag håller på att göra en underbar acc avdelning på Dam, stor och snygg :)
Även herr och barn ska få eleganta avdelningar.
Ska bli kul att pilla lite med den.
Annars kommer jag förbereda en massa andra saker på jobbet denna vecka.
Som lite nya hemlisar som kommer att komma.
Vi kommer tex starta ett nytt märke på stora barn.
Typ Divided. Men i ett väldigt litet sortiment.
Även ett nytt märke kommer komma på herr avd.
Lite Gant inspirerat.

Har för en gångskull lagt in lite nya bilder från min nya kamera.
Nu ska vi bara se så att mitt internet klarar av att hänga med!



Kon bakom Dusan kissar järnet. Vilket fick honom att falla ut i gapskratt...







Några bilder blev de ialf!


Imorgon åker Dusan hem till Sölvesborg och ska spela match mot Mjällby.
Jag vill så gärna se, men jag jobbar ju :(
Klockan 17.00 börjar den.
Istället ska jag passa på att städa lite!



Kommentarer
Postat av: Lena

Hej! Det finns bilder på Dusan i min blogg. Från matchen igår. KRAMEN!

2010-08-11 @ 23:19:16
URL: http://askadaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0