Visdomständer!? WF

Aj!
Aj!
Aj!
Aj

Min visdomstand i vänster överkäke krånglar. Eller den växer... och det gör ont!
Sist en visdomstand växte upp i min mun fick sen opereras bort... den var skruvad som en CHASHWENÖT... nej! Jag kan inte stava till det..... heller!
Hoppas bara på att detta går över om några dagar...
För till doktorn går jag bara inte.



Idag började jag med om zoning på jobbet, jätte kul och ändra på allt, byta på alla dockor och hänga om ALLT... rubbet... på dam.
Imorgon fortsätter jag och på torsdag hängs nya Vintage Kollektionen fram i butiken.
Undrar hur kunderna kommer att svara på detta då den egentligen ska ha premiär på fredag, men men, kommer det direktiv från HK så måste man följa dom!

Nu?
Ah, ska lägga mig tillbaka och försöka tänka bort min smärta.
Och sen håller jag tummarna för Malmö...
Som spelar match hemma ikväll mot Halmstad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0