Sjukisar...

Ahh.... gick bara och väntade på de här.
Vaknade upp i onsdags med feber och hosta. Precis samma som Dusan haft. Eller har.
Nu är jag piggare men i morse var de sådär.
Imorgon ska jag åka hem till mamma och pappa, sååå, ni får hålla tummarna på att jag blir bättre.
Måste jobba på lördag.
På tal om de.
Vi ska bo på ett helt nytt hotell i Karlskrona.
Scandic.
Haft öppet en månad.
Ska verkligen bli avkopplande att få bo på hotelll. Speciellt efter dessa dagar.
Dålig bloggning är de också.
Vi är för lata i denna familjen. Ska vi kolla något plockar vi fram iphonen.
Och där ifrån kan jag inte blogga :(


Nu ska jag hosta vidare...
Morsning


Kommentarer
Postat av: Jennie

Johoda, visst kan man blogga från Iphonen :D

2010-04-15 @ 20:47:19
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/
Postat av: Ida

Kanske fröken KappAhl har tid att komma in till centrum ngn dag nästa vecka och äta lunch med fröken socialtant? Eller en fika/öl efter jobbet ngn dag?

2010-04-16 @ 09:26:53
URL: http://idapix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0