PREMIÄR...

Har fortfarande ont i käken, kan inte tanden sluta växa nu!?
Gör ont upp till örat varje gång jag öppnar käften... så... de e väl bara att va TYST!

Idag har jag donat och pysslat på jobbet.
Lyft fram delar av vår nya kollektion som har premiär imorgon.
Synd att ni där hemma måste bege er till Kstad, då Khamn tyvärr inte får den.



Nåja!
Imorgon står hela kollektionen klar at 10.00 när då vi slår upp portarna.
Hoppas ja! Måste stressa en del för att få de klart...

Annars så ska ja jobba längre imorgon, jag och min chef ska åka till Burlöv och hämta inredning, även till Lund där lite finns att hämta.
Alltid kul när man kan dela med sig och hjälpa varandra.

Annars blir de en LAIJSAMIDDA imorgon, vi har ju lite lax här hemma... GOTT E DE!
Och till middagen blir de vin, och kanske en efterrätt!? vem vet!





Nu ska ja vika tvätt...
OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0