MYS FRULLE PÅ STAN...

Imorse väckte Amalka mig kl halv 9... Hm!
Jag gick ut med henne sen körde jag igång med att tvätta fönstren...
Blev dock bara 2 st. Men dom tog tid. De e 4 glas på ett fönster...
Vid 11 tog jag bilen till stan för att möta upp Ida som var på Malmö besök. Ida och Elin!
Frulle på stan. ME LIKE!

Efter en god välförtjänad söndagsfukost sprang vi en snabb rund på stan, eller... ja!
Sprang gjorde vi!
Ida fick sej ett par MAGIC och jag en HAULIG tröja!

Nu!?
Oj nu känns de att man varit uppe tidigt.
Dusan har match nu kl 3. Han åkte redan igår.
Ville så gärna ut igår, men min visdomstand vägrar ge sig. Dock är det bättre idag.
......
SOVA! JAAAADAAA


Kommentarer
Postat av: Anonym

MAGIC is the shit! Tackar Emsan!

2010-04-11 @ 16:04:48
URL: http://idapix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0