KlädSTÄD

Så...!



Idag kom jag hem halv 2 från jobbet... la mig i sängen för att läsa min Solo.
Somnade!
Till kl 17.20... gott!
Gav mig lite extra energi till att städa ut bland kläder och annan skit som man samlar på sig.
Märkligt när man hittar en tröja med lappar på... man undrar.... va tänkte jag här!?
Hm, viker tillbaka tröjan ihop om att jag ska ändra mig, kanske den kommer till användning!?
Hm, förmodligen INTE!
!
Sen har jag städat toaletten.... vardagsrummet, köket och sovrummet.... Hm! HELA LÄGENHETEN VILL SÄGA.


Snart ska jag ut med hunden.
Dusan kan inte gå för tillfälligt, hans fot är som en ballong.
Tur han har sina kryckor, annars tar de honom 100 år att gå mellan bilen och lägenheten.




Här har vi HOBBIT foten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0