DÅLIG BLOGGNING

Ah sitter här och ser att det är på tok för dåligt bloggande....


I torsdags kom jag hem kl 1, slängde mig i sängen och bara njöt över att jag skulle vara ledig i 4 dagar!
I fredags körde jag och Dule hem till Pukavik och kvällen avslutades i Kstad med lite Rock Band och goda vänners sällskap.
På vägen hem körde vi inom Hanöhus... där det visade sig bara vara pack... ialf det lilla vi såg av alla människor...
Lördagen spenderades i skogen... sen med LaIJsamiddag med Niklas, Nina och Olivia.
Även fotboll stod på schemat.
Dusan lämnade oss vid 5 för Malmö!
Träning träning!
Vid 8 åkte jag hem till familjen Nilsson... Och sen vidare till Ida och Stoffe i Mörrum där det vankades fest!
Jag körde folket till Mingel och stannade även ett tag...
Hm, vilka stekare det finns i Karlshamn, alla killar klär sig som brats... FY!
Kl 1 körde jag och Carro hem...
Trevligast var att träffa Ida Carro OCH Jennie... för några årsen var vi THA LIGA!

Idag sov jag .... sen sov jag mer.... i min underbara säng, saknar bara min man i den :)

Nu har jag kollat på klänningar till bröllopet i sommar, men hittar fortfarande inget!
Hm, vi får se vilket väder Hanö erbjuder i sommar!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0