Bläää för att vara tillbaka på jobbet!

Ahhh tok mycket att göra på jobbet.
Nästan 2 veckorsen jag var där sist.
Borde jobba över så mycket jag kan, men jag behöver satsa på att bli frisk istället.
Idag har jag ont i halsen och känner mig allmänt hängig.
Därav ingen match idag. Hm, borde vara där och stötta min man!
Tar nya tag tills på söndag!

Längtar till helgen när Jennie kommer, ska bli så kul.
Alltid kul med besök.
Speciellt när kvällen kommer att tillbringas på världens bästa schlager Hipp :)
Me like.
Får hoppas att Emme också är lika sugen!



Idag kom jag hem halv 5 från jobbet....
Tog Amalka ut på tur sen lassade jag fram rakapparaten och rakade av henne håret :)
Inte allt, men 1 cm har hon nog  kvar.
Behövdes.... hon var så varm så varm....
Det tog över en timme.
Sen kastade jag mig på soffan...
SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0