Tjosann!!!

Idag har vi varit i min älsklingsstad, Karlshamn.
Dusan fick sej en vit skjorta och svart slips till galan på måndag.
Jag fick en klänning :)
Och sen fick huset i Tjeckien också lite artiklar.
Dusan fick också lite julmust, kvällen till ära.
Vi träffade även på mästerbloggaren Ida!

Just nu sitter jag i vardagsrummet med Dusan, vi tittar på finalen i svenska cupen.
Mamma, pappa och Anders sitter i köket, Nina sitter där nere och matar Olivia, Niklas? Hm, han tittar nog på.
Här är han inte ialf :)

Vi firar FAR idag.
Hört att det både är Sgif fest och Mjällby fest idag. Hoppas de blir kul...
Sjäälv blir de Mff fest den 20:e och måndag, ja ni vet, jag ska inte tjata om den där fotbollsgalan anymore.
Klänningen jag köpte idag är tok fin, inget jag ska ha på galan, men kanske nästa helg :)
Redan förberett... Jennie ska ha inflyttningsfest och jag hoppas jag kan medverka, hade varit kul! Speciellt att träffa alla... Men vi får se.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0