SOFFALIGG...

Igår?!
Vi var ute på svågertorp. Massa som skulle fixas.
Helt plötsligt är det snart bara en vecka till vi åkter till Tjeckien.
Dusan fyller år den 29:e och jag var därmed tvungen att fixa hans present.
Vi tokletade också efter dom gympadojjorna som jag vill ha i julklapp.
DOCK SLUT ÖVERALLT I STL 37... SURIS.
Dusan fick dock de han sökte efter, en ny telefon... Vill me ha!
Nokia E17 is the shit....

Igår kväll blev de lite bio mys på entré. 2012...
Varning.... se ej!
Kass.
Kass.
Kass.
Och återigen kass.

Idag vaknade ja kl 11. Skönt att verkligen få sova. Utan stress.
Eftersom bilen är lite konstig behöver vi köra upp en halv tank idag. För på tisdag ska vi lämna tillbaka bilen tom.
Och eftersom vi inte kännner några andra i sverige så fick vi köra hem till Mamma och Pappa och säga hej.
20 minuter tog de sen behövde vi köra tillbaka igen.
Dusan skulle nämligen kolla på U21 med Johans idag.

Nu har jag precis varit och handlat. Ska ge mej på att göra min fovoriträtt... Porterstek.
Får se hur de går!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0