Malmö FF

Brrrr får inte upp värmen...
Varit och kollat på min man idag.
Slutade 1-1.
Jäkligt kallt. Efter matchen fick Dusan gå up i bara handuk runt sig för att ge mej bilnyklarna. VÄRME!
När han var klar gick vi upp och åt. Efter det mötte han fansen.
Gulligast var en liten kille, Dusan, Dusan... (Han tittade inte ens på honom) Tack för en bra säsong Dusan... ( Tittade fortfarande inte på honom)
Killen var nog 5 år, och riktigt blyg.

Nu har jag legat på soffan, försökt få upp värmen, men icke!
Nu ska vi gå bort och ta en hammis på Burger King. Eller snart, sporten nu!

I helgen har jag myst med lilla lilla lilla Olivia... så söt... massa fina bilder. Både när jag håller henne och när Dusan håller henne.
Roliga är att när man håller henne kan man inte sluta titta på henne, man kommer till o me på sej själv med att ha munnen öppen när man tittar...
Jag låter bli att lägga upp dessa bilder... Ni får tänka er dom i huvudet... :)



Sen tycker jag att ni alla ska följa IDA-CHRISTINA LINDGREN... KOMMENTERA MERA!
TACK


Kommentarer
Postat av: Ida

Följa? Min blogg då eller??

2009-11-02 @ 08:20:16
URL: http://idapix.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0