Malmö by the morning...

Idag var jag uppe tidigt... Så skönt....
På något sätt.
Skönt och sova också men inte med en snarkande pojkvän.
(Han snarkar inte annars, men efter fest? MMMMja!)
Halv nio la jag mig på soffan, smackade igång Oc säsong 3.
Låg här någon timme sen tog jag mej ut i solen....
Amalka och jag gick en lång runda, sen shoppade jag breakfast på ica.
Dom hade nybakade lussekatter, luktade i hela affären.... Mmmmm, så de fick även bli en efterrätt till frukosten :)
Läst Aftonbladet med Klick och nu kollar jag återigen på Oc, se de som ett oc maraton.
Ska snart in i duschen sen ska jag ner på stan och kolla läget, sägs att Idol är i stan...
Ikväll blir det bio och New Moon, längtar!
Imorgon bitti ska lasset gå till Pukavik, vi ska lämna julklappar och tätta bilen.
Dusan litar inte på mig, han tror att jag ska använda mina julklappar innan jul, hm, så därför får mamma vakta dom till den 24:e.


Västra hamnen is the shit.
Ska försöka släpa med mig Dusan ner dit för en kaffe i solen...
Åh... ja det ska jag göra!
NU!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0