KÄR OCH GALEN

KLOCKOR BÖRJAR RINGA, OCH FLERA TUSEN ELDAR BÖRJAR BRINNA, SEEE EN KVINNA Å EN MAAAN....
Hm...
Tänkte bara öppna denna bloggen lite spännande och glatt...
Dagen började på Mercedes... Igen.
Denna gången tog dom in den, får den tillbaka imorgon då lite delar skulle bytas.
Fick en ny bil så jag kunde komma till jobbet...
DOCK VAR DENNA OCKSÅ WIERD... En lampa började lysa precis när jag körde ut från parkeringen att de var dåligt med luft i ena däcket.
Tänkte inte mer på de förren det började lysa RÖTT. KONTROLERA DÄCKEN...
Fick stanna, som tur var va ja redan på jobbet.
Ringde till Mercedes som sa att de var lugnt.
Efter jobbet, ringde ja igen, då var de visst akut, så jag.... FICK ÅKA TILL MERCEDES IGEN.
Där de numera vet vad jag heter och vet vad jag har för bil och för åkommor den har.
Usch, där fick jag sitta, till slut fick jag en ny bil...
Hm!

Nu?
Tittar vi på Ullared.

Snart?
Sängen

Imorgon?
Packa packa packa, tvätta och städa, och så jobb förstås!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0