InfluensaSHOOT

Idag var de dags. Halv 1 lämnade jag jobbet för influensa spruta.
14.30 var jag tillbaka....
Mådde visst lite dåligt efter så jag fick stanna bilen och andas djupt...
Efter lite vil och Macke Donkan mat kände jag mej redo för jobb igen.
Dock segare än vad jag var när jag lämnade jobbet.
Är KAOS där júst nu. Fattar inte varför ja skulle ge mej på att bygga sovshop just idag.
Nåja. 17.30 orkade ja inte jobba mer.
Nu har jag ätit och nu tänker jag vila.

Om gårdagen? BORING.
Man fick inte gå och kissa när man ville och skulle man gå och kissa så var de snabbt under reklampauserna.
Hörde man i högtalarna att det var 1 minut kvar var det dags att börja springa.
Hela dagen var katastrof. Hade det inte varit för roliga människor vid bordet hade jag nog åkt hem.
Daniel Andersson, Dusan och Jonas Sandquist är en grupp för sej. Man skattar åt minsta lilla.
Daniels kommentar till varför Henke inte dök upp var klockren.
- Han va nog inte nöjd med körersättningen.

De som va kul va att se Patrik Ekvall lura runt med vinflaskor hela tiden. Och att se alla livve... :=)
Som prinsen och Madde!

Kl 23 lämnade vi arenan efter lite look around at the efterfest. Som mer var en avslagen fredagskväll på Harrys.
Vi smugglade med Ekenberg och Emma i bussen tillbaka. Dom skulle sova på St Jörgen :) (roligt namn)

När vi kom hem... hade jag visst glömt nyklarna i dörren... Hm, vet i fan vart jag har lagt min hjärna. Här är den ialf inte!





Bilder undrar ni???
Tack vare Telenor så är min telefon liiiiiiiiiiite efter**iven.
Så bilder från igår... Kommer när dom kommer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur F-N kan en KappAhl-jobbare gå före en sockärring i influensakön?!?!

2009-11-11 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0