Greetings from Tjeckien :0

Sa, nu var man har.
Det ar jatte skont med semester.
Vi kom kl 6 i torsdags. Vi sov i ca 3 timmar sen korde vi till Zlin for att lamna in bilen, som aterigen inte vvar som den skulle.
Det basta med Tjeckien i torsdags var att dom loste problemet pa 30 minuter.
Golden tjeck hands sa Dusan...
Efter det akte vi till Ikea... Massa saker som skulle inhandlas.
KappAhl kollade vi ocksa in, som ligger i det absolut storsta kopcentrum jag nagonsinn sett.
Vi ska dit igen pa tisdag :0
Shoppa lite.

Igar malade vi om sovrummet och kladde om sangen. Blev riktigt bra.
Kvallen avslutades pa byns pubb.

Idag vaknade jag med huvudvark.
Frukost och en stor kopp kaffe hjalpte.
Just preciis nu haller Dusan och David pa att satta upp var klocka i koket.
Den ar supersnygg, ska fota den. Tyvarr kommer bilder upp nar jag kommit hem pa sondag.
Har Dusans mammas dator just nu.

Snart ska jag in i Duschen sen ska vi ivag pa fotboll, Dusans gamla klubb spelar.
Efter det ska vi fira Dusan som fyller ar imorgon.
Vi ska Bowla och ata, och sa dricka forstas.



En blot Amalka... Hon ser ut som en hittehund...

Hoppas ni har de bra dar hemma, ska kopa lite vykort och skicka hem till er...


Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0