!!!!

Imorgon är det fredag.
Bilen är på verkstaden... hm, 2 veckor gammal.
Visst en lampa som lös och det var visst inte bra att köra med.
Så nu kör ja en ny BNW... diesel!
Hoppas på att få tillbaka bilen imorgon.


Kappahl jobbaren fick endast ledigt i 2 timmar för sprutan!!!
Här i Malmö går dom efter åldersgrupp, unga denna veckan. 19-29. Nästa vecka är de 29-39 osv.
Så du lilla sockkärring får nog snart ett litet brev hem där det säger att det är dags ;)
Idag mår jag bra.
Igår kändes det som om ja skulle bli sjuk... armen? Känns som träningsvärk.

Idag är jag helt utslagen, och tänker därmed stanna hemma i helgen, ta hand om mig själv lite.

NÅJA!
NU ska ha dricka en latte och äta mej en lussekatttt....


Kommentarer
Postat av: Ida

Emelie jag är ingen sockkärring... SOCkärring. (Socialtant) : )



Vecka 48 får jag min spruta om jag har tur sägs det.



Klänningen med fransar är ju skitsnygg! Kanske jag skulle inhandla till en glamourfest som jag ska på nästa helg..?

2009-11-12 @ 22:29:33
URL: http://idapix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0