Bapa deo bapabaeyo....

Back in Malmö...
På vägen hit har vi lyssnat på massa gamla skivor som jag hade i mammas bil.
En låt som kom upp, BAL LÅTEN... Med The ark.... Glamour for glamour. Många minnen!!!

Också Om jag slagits mot dom egna med Lisa Ekdal
Om jag snubblat efter vägen
Om
jag skrubbat mina knän
Om jag varit alltför ivrig
Om jag varit för bekväm
Om det nån gång tagits från mig
Det jag vetat var min rätt
Om jag varit alltför hungrig
Om jag varit alltför mätt
Om jag slagits mot dom egna
Som om ej fienden var nog
Och om ögonen var kalla
Hos han som tyckte att han log
Och om famnen där jag vilat
Inte givit mig någon ro
Om jag ropat ut i mörkret
Gud vad vill du vi ska tro

Andra kultlåtar från Altona tiden med jennie fanns också med på en skiva eller 2.
Linda Bengtzing och Nanne Grönwall...


Just denna bild är från Altona tiden....




Nu grillar vi några välförtjänta KÖVAR...
Ska bli gott.
Ses på Tvn imorgon... Lovar att vinka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0