BACK IN TOWN

Nu är jag tillbaka i Malmö igen.
Åkte sjukt tidigt igår. Uppe i Gbg vid 9.
Kl 10 körde vi igång med Ekonomi.
Mycket givande faktiskt. Så imorgon ska jag läsa listor på jobbet och se om jag kan göra några förbättringar :)
Vi fick också en tur inne på de gigantiska lagret, alltid lika kul och se hur det går till med alla klädleveranser.
Kl 16 fick vi äntligen sluta, äntligen för att jag var helt slut.
Dock var vädret helt annat än okej.
Blä för regn och rusk.
Vi fick en timmes vila innan vi skulle iväg och äta middag på Kråkan i Möndal.
Jätte god mat och ett härligt sällskap gjorde denna dag till en toppen dag!!!!

Imorse vaknade jag också jätte tidigt.
Redan 8 skulle vi ha textning på Hk.
Vilket var riktigt roligt.
Vi flamsade och gjorde roliga ljud, kändes som om man var tillbaka på lekis igen!
Jätte kul!
Så nu kan jag skriva som en dekoratör också! Vilket är bra :)
Inte nog med det, jag är DEKORATÖR nu, on the paper.
Kl 1 var det dags att säga hej då till alla, kändes konstigt. Vissa kommer man kanske aldrig mer se.
Hm, vi har bestämt att vi ska hitta på en extra kurs ;)

Nåja!
Nu är ialf Dusan och hämtar Pavel som är våran nattgäst.
Jag ska äta lite, ut med hunden, sen hoppar jag nog i säng.... tröttast!


Och tack Olivia, vilka fina bilder jag fick på posten idag :)




Eftersom jag glömde kameran hemma.... fick de bli ett foto på mitt välstädade och välorganiserade dekrum!!!
Jessika tog lite bilder idag, Clara också tror jag! Får försöka sno några av dom så jag kan visa vilket gäng vi varit ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0