Wuhooo

Ligger på soffan nu... va hemma halv 4 i morse...
Vissa tycker det är tidigt jag tyckte det var rätt sent.
Jag pallar inte så mycket!

Kl 8 begav jag mig i en taxi till Janica... Hon bor nära, kunde gått, men vädret var ju inte klokt igår.
Sen kom 3 andra tjejer, Louise, Mette och Ariana.
Kul och lära känna lite nytt folk, sen dök Fia och Carlyn också upp.
(Lite svårt för att lära mig namn, men tror jag fick allt rätt denna gången)

Vi satt och snackade hela kvällen, och kl 1 begav vi oss ut.
Buddah fick stå värd för oss... Kul ett tag, men sen började jag tröttna på musiken.
Skön musik, men ibland vill man ha någon låt att sjunga med i....

Lite över 3 kom taxin och hämtade mej.
Slutade natten med en stekt korv i gatukiosken mitt över kronprinsen och ett telefonsamtal till Johanna!
Sen snusade jag sött bredvid min älskade man Dusan !!!!



Jag och Johanna surplar Champange...
Visst hade mamma rätt, spagettiben!
(Hösten 2009?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0