stressad

Är precis hemkommen från jobbet nu.
Fy vad stressad jag är.
Dusan har match med U21, jag borde vara där.
En halvtimme kvar av matchen, jag har inte ätit sen halv tolv.
Jag måste ÄTA.
Så jag får hoppa matchen.
Och istället har middag på bordet när min älskling kommer hem.

Idag har jag klivit upp och ner från en stege, hela dagen. Har bytt alla söndriga lampor, PÅ DAM.
Var nog över 20 stycken som var helt svarta.
Sen har jag gått en belysningskurs så jag har riktat alla belysning på dam. Sista timmen hade jag mjölksyra.
Nu känner jag i skallen att jag varit i stark belysning. Svettats har jag gjort, riktigt varmt att byta lampor. Som ett träningspass!

Stressad över att jag slutar 1 imorgon, när jag har resten av butiken kvar.
Stressad över att jag inte hinner vila ut mellan varven.
Har tvättid imorgon, och där med städdag.
På fredag slutar jag också tidigt. Hinner vila LITE. Ska kolla på Kristianstad - Rosengård.
Alex spelar i kstad så, vi ska titta!
Lördag, ska min lägenhet tömmas, jag behöver vara i Sölvesborg TIDIGT, men jag måste få sooova.
Och anledningen att jag måste sova är för jag sover inte på nätterna. JAG JOBBAR DÅ.
I sömnen!

Så... stressa ner? JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0