Precis...


Nu har vi precis kommit hem från en lång runda i Pildammsparken.
En timmes gång. Härligt.
Träffade en springande Marc Wallgren på vägen. Längesen man såg honom...
Nu är Dusan i duschen sen ska vi sätta på en film och mysa i soffan...

Jag längtar till min lön....
Jobbade bara 2 veckor i mars så fick bara lön för 2 veckor sist.
Som snart är slut.
Och av någon anledning har jag sån jäkla klädbrist.
Eller hittar jag helt enkelt inte mina kläder...
Har ingenting.....massa som jag inte använder.... Högar med Tshirts. Som jag inte gillar, vill ha lite längre tshirts...

Lite som den här från monki. Enkel och användbar. Passar till allt. Kan bli riktigt snygg med rätt ACC....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0