Mat

Har precis ätit nu...
Gjorde köttfärspaj... gott, men inte mer!

Idag har det varit en lång dag på jobbet.
Har donat i zone 2, 3 och 4 på dam!
Vi delar in hela damavdelningen i zoner.
I en zone är det ett tema.
Och dom teman som jag jobbat med idag är Romantik, i ena zonen är det uppdelat i grön, corall, vitt, brunt och svart.
Och i den andra romantik zonen med färgerna blå, vit och röd.
Sen har jag byggt om vår jeans avdelning!

Imorgon blir det belysning igen.
Herr och barn är KOLSVART just nu... varannan lampa är sönder.

Nu ska jag kolla min mail och min facebook, sen ska jag färga håret.

Idag är det min ONSDAG... med Greys Anatomy!
DE GILLAR VI....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0