Måndag

Nu är jag hemma igen... Gillar inte måndagar.
Haft många aktiviteter idag, så jag har pimpat dockor mm...
Sen kom gulliga Linnea och hälsade på mej. Så kul att få se lite bekanta ansikten.
Bara hon och Madde som har hälsat på mej!! :(



En bild påå mitt kontor... inte så fint som det i Ronneby, men väldigt fint för en dekoratör.
Fått massa beröm, nästan alla på jobbet tror jag är pedant....
Men icke!




Till Ida, gumman man måste skapa en profil på dvoted.net sen får du söka på Andreas Troedsson, då kommer filmen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fitti! Va fint du har de på kontuuret...=) Saknar dig här i stan. Lägtar tills ni kommer hem och hälsar på. Imon ska vi till banken. Betala lite på huset du vet. =) Sen blir de singstar kvällar. och övernattning!!!! =) PUss puss på dig min älskade Bästis!!!!

2009-05-18 @ 18:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0