Jisses....

Äntligen hemma, jag ligger pall i soffan...
Sex and the city på tv... det gillar vi!
Sen har Dusan minsann lagat mat idag, härligt och komma hem till färdig middag.
Han är dock inte hemma, han är på väg till helsingborg just nu...

Idag har det varit mycket på jobbet.
Måndagar och tisdagar är dagar då det händer mest.
Dam avd har sakta jobbats igenom idag. Ska fortsätta imorgon.
Nya teman i varje zon. Hunnit med 2 zoner idag + alla dockor till ytorna. Och grafiskt material förstås.
På vägen hem fick bilen bakom mig en annan bil i hög hastighet i baken.
Jag blev TOKRÄDD... 2 cm till och jag hade blivit inblandad.
Usch!

Nu ska jag snart äta.
Kommer kolla mailen var minut idag... fortfarande inte fått något svar om lägenheten....




Jag med Mörrumsån strömmande under mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0