Irriterad...

Vill så gärna ha en STÖRRE lägenhet.
Orkar inte bo så här mer.
Kläder på hög, man får leta varje gång man ska ha något.
Man använder samma kläder varje dag för man inte orkar leta.
Har skor över allt. I byrålådor, kartong och i garderob... (ja garderob, för det finns 1 ST)
Mina trosor ligger i en back vid sängen. Alla byxor ligger nervikta i min SGIF bag.
Mina klänningar i en gammal tygväska från ONLY.

Letat lägenhet sen jag flyttade ner.
Trodde verkligen vi skulle få denna lägenheten, men icke!
Så, jag antar att vi får leva med kläder överallt resten av sommaren...

Dusan är jätte duktig, han städar, diskar, lagar mat....
Hade han inte varit som han är hade vi säkert gått varandra på nerverna på dessa 35 kvm....

Förlåt för jag är gnällig...
Men jag är så organiserad. Måste hitta mina saker, måste ha mina saker på ett ställe, snyggt. Annars blir jag orolig. Stök är stress för mej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0