Fredag!

Wuhooo, fredag igen!
Hemma tidigt idag, så skönt.

Hade jag bott i Sölvesborg nu hade jag säkert planerat in Altona eller någon.........Nej, de hade jag faktiskt inte :)
Jag hade nog gottat ner mej i soffan, precis som här :)
Fast innan gottandet ska vi till Rosengård.
Kolla på lägenhet!

Nej, det ska vi faktiskt inte...
Vi ska titta på Kristianstad, som spelar match där :)

Idag har jag gjort SUPER DUPER fint på mitt kontor... slängt massssa skit. Skit... JA, bajs!
Nej, de har jag faktiskt inte :)
Men masssa skräp.

Imorgon ska vi åka till Sölvesborg och tömma min lägenhet.... sen åka med flyttlasset tillbaka!


Hittade denna TREVLIGA bilden, på mej och Niklas sambo Nina!



Tack för alla fina kommentarer!
Mer sånt, det gillar jag.
Är så nyfiken på er som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0