...

Oj, va trevligt vi hade det igår.
Jag jobbade till 1 sedan körde vi till Sölvesborg...
Systemet sen hem till Niklas och Nina, hälsa på hunden Theo, lite present öppning sen vidare till lägenheten och till sussanna.
Där fick vi lite kaffe jag och Dusan!

Sen begav det sig till Pukavik... vi hämtade upp Pappa Janne och körde till Mörrum.
Vi var i minneslunden och satte blommor åt farmor sedan gick vi längs Mörrumsån... riktigt mysigt.
Vår kamera dog så pappa fick fotta, något han säkert gillade...
Sen körde vi lite omvägar till Pukavik där grillen stod förbredd på lekplatsen.
Det åts korv i stora lass :)

Kl 1 va ja i säng, Dusan halv 3 efter lite small talk med pappa.

Vi vaknade runt 11 idag...
Åt frulle och gick en tur längs vattnet sen körde vi till min lya för att hämta min tv och lite annat smått och gott...
Mat behövde vi också, och det stod Madde för på Eko hallen....


-------------------------
Kl 17.00
Match i Trelleborg, mot örgryte. Vi var där....
Och äntligen hemma kl 7, allt är inpackat nu, tvn är på plats och dusan sitter och spelar sitt nya playstation spel....
Jag är trött, Dusan är trött... så snart blir det sängen.


Tömmer min lägenhet på lördag.
En som ska flytta in där visst :)
Så jag kommer hem runt 1 eller 2 på lördag (nästa vecka) tömma allt sen ner med det till Malmö...
Så eventuella kvälls aktiviteter får kanske ställas in.
Vi får se hur det blir.... flytta måste jag ialf göra på lördag, då både mamma och pappa är lediga.

Vi ska jag VILA....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0