Electra

Massa saker händer runt mej...
I förra veckan brann ju en lampa upp som jag hållt på med på jobbet...
I förgår blixtrade det till i Micron när jag miccrade....
Igår.... smällde jag mitt strykgärn på jobbet... Vilket har förstört mitt öra... Dusan kalla mej för Hippo...
Nu kalla han mej för Electra...
Vi har nog tittat på för mycket Xmen här...


Just nu håller vi på att göra grönsaksspett i ugnen, och potatismos med spenat... Mmmmm....
Me Like...
Och igår gjorde jag min FAVORIT mat... Rotmos!
(Lilla jag, lilla jag, lilla söta Emelie, jag vill ha, jag vill ha, ROTE-MOS-TILL-MI-II-DDAAAA)
Lite internt inom familjen, en film på mig när jag är liten och sjunger framför kameran med min nya microfon. Morfar sitter och kompar mej med synthen




Våra marinerade grönsaksspett, innan dom for in i ugnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0