Dagen igår

Gårdagen började med att min nya parfym krossades.... helt paj! Inget kvar :(

Vi mötte upp Pavel runt 5 på stationen igår, sen tog vi hand om hans bil, eller ja, Dusans egentligen :)
Vi tog den till Skanör Falsterbo.... mycket fint.
Härligt!

Lite sand i skorna? JA


Solar...


Rolig?








Där stannade vi drygt en timme, sen blev det en sväng till ica.
När vi kom hem var jag död, verkligen död.
Hade haft ont i huvudet lite till och från hela dagen.
Migrän anfall, gjorde så ont, visste knappt vart jag skulle ta vägen.
Vi hade inga tabletter, så jag rotade runt i panik efter något, hittade voltaren....
Tog en och försökte sova, men de gick inte. Somnade nog till lite, men när jag vaknade vid 10 hade jag fortfarande ont.
Så jag gick och la mej i sängen...
Nu är det bra, lite snurrig bara. Läskigt....

Idag ska vi spela krocket och ha picknic i Slottsparken.
Anders och Anna och kanske Marc också....
Vi får se, dom va visst på fest igår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0