Dagen igår...

Igår gick jag hem till Janica runt 11, sen spenderade vi hela dagen i stan.
Killarna mötte upp oss vid ett, och därmed för lunch.
Kl 17.00 stängde butikerna... :(
Man kan tro att jag handlade mycket, men nej, blev en tunika, tshirt och ett linne, och 2 par skor :)

Hem en snabb vända vid 6, lite vila, lite middag...
Sen svirade jag om lite för att återigen ta mej till Janica.
Där tog vi ett glas vin och sen gick vi till parken där vi mötte upp Mette, också där blev det ett glas vin.
Det var allt jag hade tänkt ta igår, eftersom jag haft en jobbig vecka...
Men vi gick till Lilla Torg för att träffa Karen, och där blev de 2 cosmo, en dreamgirl och ett glas vin till...Hörviks pojken Emil Stålberg var även bartender inne på Goose Head....
Efter all den kombinationen som jag drack igår så har jag, haft 3 vändor till toaletten idag...
Mitt i allt fick jag bita ihop, för vi skulle kolla på lägenhet..... 10 minuter sen var vi hemma igen, lägenheten var KANON!

Nu håller jag på att försöka återhämta mej, ska snart bort och kolla på Mff-Gais!!!!

VAR MENINGEN ATT JAG SKULLE LÄGGA UPP BILDER, MEN DET VERKAR INTE VILJA SAMMARBETA IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0