Varmt och Gott...

Ligger på min soffa, på mammas altan just nu.
Kom igår vid 3 tiden...

När jag kom hem igår var Niklas och Nina här, det vankades räkor och vitt vin, mm...
Efter räkkalaset blev det en rund om sjön...
Amalka fick sitt efterlängtade bad... .... ....




Efter badet fick Amalka en härlig energikick, hon ville bara leka hela tiden....
Denna bilden är så skön, alla är in action...


Lite mys på trappan...


Efter gången gick vi hem och åt tårta och drack lite kaffe.
Sen blandade vi några dricknar....
Runt halv 10 kom Johanna... östersjö väntade :)
Det var trevligt, speciellt att träffa folk man kände... även dansen i schlager tältet.
Allt stängde kl 1, så efter de blev det hemfärd.

Idag vaknade jag vid 10, sen åkte jag och mamma ner till stranden, sol och bad!
Nu är vi hemma...
Ligger här inne, svalt och skönt.
Ska snart ut och ta solet igen! :)

Kisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0