Trevlig (löne)helg!

Oh, börjar bli så trött på detta vädret nu...
Varit kasst hela veckan, eller, det har regnat hela veckan, från och till, solen är framme en kvart sen regnar det en kvart och så håller det på!
Kommit mitt i åskskurarna 2 dagar i rad nu, vilket har fixat att jag har ont i halsen nu :(

Idag hade jag hängt på stan om vädret hade tillåtit... bara för att kolla runt, se vad som är nytt i affärerna osv.
Men det blir nog en härlig film dag idag istället.
Har världens bästa boxer, så igår tog jag chansen att spela in 2 filmer... Vilket rädddade denna dagen, tack boxern!
Sen ikväll ska vi grilla sen gå på bio!
Harry Potter!


Goda kärringashots från Harrys och Östersjö


Det var vi som surplade i oss dom....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0