Regn och Rusk...

Blä... det öser ner ute, dessutom ÅSKAR DET... ahh!
Jag har biljett till matchen idag. Den börjar om 15 min.
Har ingen bil, vilket innebär att jag ska gå till stadion, inte jätte långt. MEEEN DET ÖSER NER!
Har iofs ett par coola gummistövlar som jag aldrig har fått använda...
Men, jag kommer sitta inomhus och titta... så det ser nog lite roligt ut!

Idag var man tillbaka på jobbet igen...
Kändes som om jag aldrig haft semester...
Allt var exakt som vanligt!
Håller just nu på att arbeta upp hösten. Vilket gör att dagarna går, och i detta vädret, kan man ingenting annat tro... ATT DET ÄR HÖST DÅ!

Nej, nu får jag nog ta på mej, funderar på att ringa en taxi......


Min kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0