Ny lägenhet.... NU

NU ÄR JAG ROSENRASANDE....
Hatar att mina kläder ligger på golvet... hatar ännu mer att vår sista tillfälliga klädställning nu också har åkt i golvet...
Just nu...
Ligger alla kläder på sängen...
Garderoben är överfull med skor och ytterplagg...
Byrån är så full att man inte ens får ner den minstaste stringtrosan i xxxxs.
Just nu...
Vill jag ha en ny lägenhet...
Måste de vara bostadsbrist?
Just nu...
Önskar jag mig en ny klädställning...
Fast helst en ny lägenhet....
Har tokstädat.
Och när man är så duktig, så att man ska ta varje liten dammtuss... så, åker ställningen i golvet...
Har avslutat min städning nu... i protest.



Inte blir man mindre sur när man slänger ut ett öga till höger och ser detta maffiga torn!
En 2:a för 15 000:- i månaden... Vem har råd med det liksom...
När ska det byggas för oss normala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0