Mycket jobb...

Igår bestämde vi oss för att åka till IKEA...
Jag tyckte vi behövde piffa upp lite här hemma...
Så vi köpte skoförvaring, klädförvaring, och en spegel... Äntligen kan man spegla sig här hemma!
Vi möblerade om i sovrummet, så nu kan jag få ner mina 2 svarta byrås... hm byrårar... hm, ja en byrå som jag har 2 av!!!! :)
Vi ska också försöka få ner en hylla som jag har och även mitt sängbord.
Sen tror jag vi kommer ha en toppen våning, a la pent house.

Dusan lagade Tjeckisk middag till mig igår...
Udda, men faktiskt jätte gott....

Idag vet jag inte vad som händer. Dusan är ledig så vi borde hitta på något, men vi är så lata idag.
Värmen är på topp ute...
Man svettas bara av att va....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0