Malmö...

Igår åkte jag och Amalka hemifrån kl 8.
Kl 10 var vi redan i Malmö, efter en bilfärd med Nicke och Nina.
Efter den blev det en tripp till Svågertorp, och bla Ilva.
Sen även en tripp till Lilla Torg för mat och god öl.

Inhandlade en riktigt snygg vit tunika också... Åh...

När vi var inne på Åhlens för att besöka Anna kom Niklas med den briljanta idén .... -Tacos hos Anders och Anna...
Så en timmes vila sen dressa om för tacos hos Anders och Anna.

Jag, Dusan, Niklas, Nina, Anders och Anna...
Tacos, gott vin, bra musik och bra umgänge!

Vi lämnade lite över 11.



Idag ska jag städa lite här hemma, så jag slipper det nu i veckan.
Min semester slutar idag... :(
Så, det blir jobb för hela slanten, så nu får man bara knipa ihop och se fram emot nästa semester, i November :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0