Just nu

NU.... Trött som in i...
Ah. Varför skulle jag ta på mig detta projektet på jobbet...
Barn avdelningen börjar bli klar. Har gjort fräcka avdelningar... förutom möblerningen.
Den är KATASTROF.
Ärligt talat, skiter jag i de just nu.
Orkar inte mer....
Lilla tjej är den avdelning som jag är mest nöjd me, vi har fått tokfina kläder till 2 åringar.
Ah, får bli en påse till Tilde nästa gång man är hemma.

Nåja!
Dusan och Amalka är ute och cyklar, jag ska laga mat!
Fransk potatisgratäng med lövbiff... me like!
Sen pratades de om bio men vi får se.

Imorgon kommer mamma och pappa hit, även Pavel, Dusans kompis.
Vi ska kolla på fotboll!
Hoppas bara vädret inte blir som dom säger. REGN REGN REGN... Förvånad? hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0