igår...

Igår gick jag och Dusan till världens bästa ITALIA RESTAURANT...
Casa Mia...
Mmm....
Blev ett glas rött, vi satt där till halv elva, sen lämnade han av mig hemma hos Marcus och Janica...
Dom har precis fått en lägenhet på gamla väster...
Så fin....
Alltså... RIKTIGT FIN.
Där blev det några glas vin... till!
Sen begav vi oss till Lilla Torg för några drinkar.
Jag beställde min nya favorit... MOJITO...
Dock stänger alla barer runt lilla torg redan kl 1, så efter det får man antingen gå hem eller gå ut och klubba...
Jag valde att åka hem.
Går jag ut på en club vet jag att jag inte är hemma förren 4-5 och då är jag INTE människa dagen efter.
Och idag är jag hemma själv och har hand om Amalka så... idag måste jag vara människa :)

Vi har precis gått en lång runda i Pildammsparken, sen till Stadion för att hämta mercan...
Dusan är i Stockholm för match mot Brommapojkarna...
Får se vad jag ska hitta på..
Funderade på en tripp till Entré, men inte ännu.
Köpte en tidning jag ska bläddra igenom, sen blir det väl lite soffligg...  och känner jag mej själv rätt är jag redo för shopping vid 6 tiden... och då är allt stängt..
Sååå, jag får väl åka någonstans imorgon...

Funderar på att åka hem nästa helg... Sista semesterveckan för min del, sen väntar lite höstnyheter på jobbet.



Marcus och Janica...



Janicas syster Jonna, som också var med igår...



Och där har vi mig också... med min MOJITO.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0