Duktiga

Idag när Dusan kom cyklade vi en vända till satn... Mys :)
Det blev claes ohlsson och en chai latte på triangeln.
Har skaffat mej ett par Ray Ban solglasögon...
 :)

När vi kom hem vilade Dusan en timme och jag diskade upp och städade lite.
Sen cyklade vi ner till Ribban för lite bad..
Eller, lite bad för Amalka...
Härligt.
När vi kom hem låg vi på soffan ett tag sen började jag grädda pannkakor... ett glas martini slank där emellan ner...
Nu har vi ätit....

Imorgon glider jag hemåt... till Pukavik, jag och Amalka tar tåget vid halv 2....
Passar bra, för mamma slutar kl 3...
På kvällen blir det vin och räkor vid sjön... om jag får välja, sen et tripp till Östersjö... hade ialf varit najs...
Jaja...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0