Då var man 23 år...

Oh... vaknade som en 23 åring idag...

Vaknade kl 8 igår...
Städade och gjorde en god sallad...
Sen lite fix med dusch och smink...

Lite över 11 kom mina päron, med en cykel! Äntligen.
Sen runt halv 12 anlände min vän Mad... och Bamse såklart, som för övrigt hade lite svårt med att hålla tätt...
Kl1 kom också Dusan från träningen.

Efter alla var samlade begav vi oss till parken här intill för lite lunch, skumpa och ramlösa...
Mys i solen....
Sen begav vi oss även till den stora hundparken vid Ribban där Rick och Karen joinade för en walk...
Mad åkte hem vid 5, och mamma och pappa vid 6.
Sen kom Anders och Anna, middag stod på schemat.
Mat blev det på Ribban på Pers krog. RIKTIGT GOTT.
Lamm, mm.... dom hade även Fondue, eller vad det heter.

Kl 22.00 var jag helt slut och därmed avslutade kvällen i sängen med sömn.

Blev en bra dag, fick det jag önskade mej :)
En jätte fin klocka av min man, röda rosor och merci choklad.
Mamma och pappa gav mej blommor och en lotion från armani... lite annat fanns också i kuvertet...
Från Madde och Ponne fick jag jätte fina liljor, doftar helt underbart i lägenheten nu...
Och Anders, Anna och Niklas och Nina gav mig parfymen till lotionen som mamma köpt. Även ett döläckert nagellack...
Rullade även ner fina sms från mina vänner och vykort från släkten...
Me like...

Tack alla...
Tyckte det var synd att Niklas och Nina inte var här...
Även en vän från stan...

Idag har jag tvättat, och nu väntar jag på att Dusan ska duscha klart, ska köra honom till stadion, han har match i Sbg mot Mjällby...
Som jag vill titta, meeeen vädret är ju kasst....

Kiss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0