Blä...

Allt på jobbet är upp och ner just nu.
Barn avdelningarna totalrenoveras....
Vilket har gett mej en enorm trötthet.
Dusan är i Halmstad och spelar match, tråkigt.
Är helt själv...
Ingen att gå och ta en kaffe med... eller shoppa med, eller äta med.
När jag bodde i Sölvesborg brukade alltid jag och Johanna turas om att laga middag till varandra.
Oftast hände detta på just måndagar... Saknar de!

Här nere är alla fotbollsfruar i sina hem länder.... eller i sina hem orter!
Dom jobbar inte som jag :)

Igår kväll körde jag och Dusan till Falsterbo, mamma och pappa campar där!
Det va riktigt härligt.
Girilla och så!

Nu.... sömn på soffan!


Så här såg det ut förra året när jag bjöd på brunch...
Jag, Johanna, Jennie, Caroline
Vi hade en världs dag, bara tjejer, mat, skumpa och SEX AND THE CITY...
Ska vi köra en retur på de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0