Våren är här

Jag älskar mitt liv just nu.
Jag har ett jobb som jag verkligen älskar... världens roligaste jobb.
Jag har en pojkvän som är helt underbar, jag är överlycklig att jag träffat honom...
Jag bor i en stad som har allt.
Just nu har denna staden världens bästa vår.

Slutade kl 13.15 idag. Träffade Dusan på stan där vi tog en kaffe på Gustav Adolfstorg. MITT I SOLEN. Tittade på folk. Lyssnade på gatumusikanter och kommenterade folks utseende.
Riktigt HÄRLIGT.



En bild som vi tog påvägen till ICA...
Vi handlade mjöl och sylt.
Ska snart göras Plättor på Rönneholmsvägen!

Kommentarer
Postat av: Johannis

Jag är så glad för din skull älskling =)

2009-04-02 @ 18:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0