Trötta

Idag är vi så trötta.
Dusan kom inte hem från stockholm förren i morse, sen direkt till träningen på stadion där jag lämnade lite kläder till Dusan.
När jag slutade kom han och hämtade mig på jobbet för att sedan åka till stan så han kunde klippa sig.
Han blev sååå fin i håret :)
Jag vill med klippa mig, men som sagt, inte så mycket att klippa av just nu.
Frågade bla om jag kunde göra mitt hår längre nu... och vet ni, det kan jag!
Såå om en månad funderar jag på att göra de. Så man är fin i håret när man åker till Tjeckien i Juni!

När vi kom hem vid 4 tiden la vi oss direkt på soffan o ch somnade, tills nu. Jag ialf, Dusan sover fortfarande.
Jag ska kila ner till Ica och köpa grädde och curry. Glömde visst de.
Ska göra kyckling a la surprise idag, tror de hette så!
Så jag får väl börja med maten snart, hungrig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0