PJUH

Springer upp och ner mellan lägenheten och tvättstugan.
Packat min väska inför Påskhelgen hemma i Sölvesborg.
Imorgon pratades det om att vi skulle grilla hos Johanna. Men nu verkar det som om vädret sviker oss...
Annars får vi åka å grilla hos mamma eller någon, för grilla, det ska jag till varje pris... :)

På fredag är det 30 årsfest i tivoliparken....
Packat ner ett kitt och 3 olika skor... KAN INTE VÄLJA. Men ni som känner mej vet vilka jag kommer använda. DOM SKÖNASTE. Men har fortfarande ett litet hopp om att jag kommer använda dom andra 2 ..... snart!

På lördag vet jag inte vad som händer.
Mina vänner ska ut, jag är sugen på att träffa folk, men min plånbok sviker.
Tyvärr.
Så, om inte mamma eller någonannan sticker till mig lite pengar så.... ja, då spenderar jag påskafton i Pukavik. Om dom vill ha mej där :)
För alla andra verkar vara upptagna när man väl är hemma.
Eller får jag åka med Dusan tillbaka till Malmö fredag natt.

Mormor behöver dock lite sällskap.
Får åka hem till henne med ett gäng påskliljor :)

PUSS OCH KRAM....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0