Onsdagar är min dag...

Sitter här laddad till tusen.
Snart Greys Anatomy.
Mellan 21.00 och 22.00 får ingenting störa mig.
Jag har laddat upp med Popcorn och Ramlösa MANGO...



Innan laddade jag alltid ner alla avsnitt så jag låg nästan en hel säsong i förväg, nu efter den nya lagen har jag blivit en duktig flicka...
Jag har vänner som dissar mig och som SKRATTAR åt mig över detta.
Men skratta bäst som skrattar sist, ni tror ni vet vad ni pratar om, men ni har ingen som helst koll.... Mohahahaha.... jag kommer och hälsar på er i finkan!

Läs mer på....
http://www.dn.se/nyheter/politik/det-har-ar-ipred-1.471253




Nåja, duktig flicka har jag också varit idag, jag har faktiskt städat diskat och handlat, nja, jo, lite har jag handlat, för det stod visst medges ej i kortläsaren :( som tur var hade jag cash på mej!






Nu börjar de snart... ciao

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha detta va roligast idag, har du läst artikel själv? Där står det svart på vitt att det som är olagligt är att dela sina filer, dvs ladda upp. Inget annat.. Haha skrattar bäst som skrattar sist ;)



""FILDELARE



Innebär enkelt talat att en användare som gör sina egna filer tillgängliga för andra att hämta, till exempel på Internet. Distributionsmetoden i sig är inte olaglig, men att dela med sig

av ("ladda upp") upphovsrättsskyddat material är olagligt.""

2009-04-23 @ 22:09:21
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0