NU

Sitter har med Dusans dator. Som tyvarr inte har svensk och har darmed inga a,a och o.. Haha... Roligt for a,a och o har han :)
Men han har é í á ý ž ř č š ě ... en himmla massa svara bokstarver som jag haller pa att lara mig.
SA SVART...

Nu har vi nyss atit ugnsbakad falukorv med potatismos. Jatte gott, tror jag!
Vi ar sa forkylda sa vi har ingen smak, Eller jag har ingen smak, Dusan repade sig snabbt...
Jag ar pa G och mar nog prima imorgon igen!

Idag har jag fixat ACCEN pa butiken.
Blev ratt sa bra...
Svart nar det ar en mille olika scarvsar och vaskor, som inte ens stammer overrens med varandra...
Jag har ocksa fixat med morgondagen, da det ar VIP dag pa KappAhl...
Det skall blasas ballonger, fixas med skzltar och godis!

Nu ska jag lagga mig pa soffan och koppla av lite.
Snart fotboll, och de basta. GREYS ANATOMY... fast det far jag nog inte se pa anda :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0