Nu är jag hemma


Redan ONSDAG...
Dusan är på match och jag ligger på soffan.
Har precis ätit en tonfisksallad.
Dusan äger en sjukt konstig konservöppnare. Lyckades få
 5 hål i tonfiskburken, det var allt, kunde liksom inte fortsätta runt om burken.
Blev riktigt förbannad. Var ju sååå hungrig. Letade som en tokig gris i skåpen, och hittade en konservburk som man öppnar utan öppnare... YIPPIE
Så i helgen när jag är i Sölvesborg ska jag ta med MIN öppnare.
Mer av mina saker för den delen. Inte hunnit flytta allt, eller det har jag, men på 37 kvm får man inte plats med så mycket!

Idag har jag gjort om på dam avd.
Tar sååå lång tid.
SÅ mycket folk hela tiden och så mycket varor.
Börjat göra en lista där jag stryker av efter hand... se om det hjälper.
Så stressad, måste tagga ner lite nu.... nog därför jag har sådan JÄKLA huvudvärk just nu....

Jag kommer lite senare, ska ta en powernap nu... :)



Jag och Caroline från i somras..
Hon är i Washington men ska till Europa på Hockey VM.... så håll utkick efter 2 st som är utklädda till PIppi...
Det är Corro och Linnea :)
Saknar henne, hon får komma hem så vi kan gå på MAAAALMÖÖÖUUU FESTIVAULEN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0