Måndag...

Idag är det måndag.
Slutade 16.15 efter en lång dag med hårt arbete...
Vår vår REA startade idag. Så jag har hängt om på dam och herr.
Mycket kläder. Skönt. Nu ska vi bara bli av med det också!
Sedan har jag gjort Aytor på Dam...
Aktivitets Yta!
Det är aktivitet på Piké och toppar just nu.

Nåja, när jag körde hem vissta jag att jag inte hade något att göra, så jag körde inom mobilia och kollade runt.
Blev ett FYND.
En vit långärmad tröja med svarta ränder. 69 :- PÅ KappAhl såklart ;)

Dusan är och spelar match med U21 så han kommer inte hem än på ett tag.
Ska passa på och äta lite fisk nu när han inte är hemma. Så jag har LAX i ugnen :P




Matvrak redan som liten...
Fattar inte... HUNGRIG ALLTID!
Och just nu har jag inte tid att varken äta eller hålla mig i form.
Det kommer smälla till på mig snart.
PANG och jag är fet!
Dusan har lite måltidsersättningar, men eftersom dom är sååå äckliga sååå ska jag vara långt gången innan jag sätter i mig sånt ... BLÄ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0